Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

"Princip svih stvari je voda, sve dolazi iz vode i sve se pretvara u vodu."
- Thales von Milet




Svakih osam sekundi umire jedno dijete od bolesti zbog pomanjkanja vode!

Voda za piće posljednji je izvor za život.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

http://igra.kosmodisk.com.hr/index.asp?tn=friendhome&parent=7555064&sid=75940

02.01.2009., petak

Bestseler - moj,moj,moj,moj.......

Zvoni mi telefon.Lagano priđem i podignem slušalicu:

- Je li to gospođa X.Y?
- Da,ja sam.
- Ovdje urednik K.G. iz izdavačke kuće HGF.....Dobio sam vaš tekst i pročitao....
- Da?
- Da...Želimo to tiskati.To će biti bestseler.Tekst je fenomenalan....
- O bože...Ne mogu vjerovati....Kad bi se to tiskalo?
- Odma....Toliko smo oduševljeni!
- Super.Zanima me mogu li dobiti veći postotak od prodaje?
- Može. Jel vam odgovara 80 %.Nama 20,vama 80%?
- YEs....Može. Uh ne mogu disati od uzbuđenja...
- I želimo odma prevesti i plasirati i na strano tržište.Bit će to svjetski hit....
- Odlično.Jako se radujem.
- I ako želite možemo ponuditi i Spilbergu.On bi sigurno snimio dobar film od toga!
- .....Čekajte malo.....Imam neki osjećaj da VI MENE ZEZATE!
- Naravno....ALI VI STE PRVI POČELI! Šaljete mi sraaaanje na čitanje....

Klik.Spustim slušalicu. I probudim se....(Hvala bogu!)


p.s. Zašto ovo sanjam? Pa...... Uskoro očekujem rezultate jednog natječaja. Držite palčeve!

- 14:48 - komentari [24] - isprintaj - #

design by ana kralj